poniedziałek, 23 listopada 2015

de impotentia (2)

Dziś, na rogu Wspólnej i Zbożowej o mało nie urwałem koła. Dziura przy skręcie na Chmielowice powstawała długo, ale aktualnie jej głębokość sięga już 30 cm, co przy średnicy ok. 60 cm daje niezłe zastosowania. Całe szczęście że jechałem w dzień, bo nocna wycieczka po miejskich ulicach (w kierunku Karolinki) to niezapomniane przeżycia z jazdy w mroku. 

I przypomniałem sobie zdjęcia sprzed kilku dni, wykonane przy mojej pracy, po deszczu siąpiącym przez część nocy. Oto chodnik przy przejściu dla pieszych przez ulicę Wrocławską. Przy dawnym kinie (Biedronce). Trakt jest wspaniałą zaporą dla pieszych, alternatywą jest chodzenie po ulicy, albo wokół sklepu, ewentualnie przejście przez ulicę. 

I uświadomiłem sobie, jak dobrze że cwani gracze z ratusza wymęczyli taki ambitny projekt jak rozszerzenie miasta na dwadzieścia okolicznych sołectw, przejęcie setek kilometrów nowych ulic i dróg! Jak wspaniale dotychczasowe osiągnięcia w administrowaniu infrastrukturą sprawdzą się w nowych warunkach! 



5 komentarzy:

  1. Jak to kiedyś moja koleżanka powiedziała "no Jordan to, to nie jest." Oj mokło się w tej kałuży nie raz. I nie zawsze z własnego wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodam tylko, że ów miejsce remontowane było latem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pan Prezydent nie ma głowy do kałuż przez cały chodnik. Jest człowiekiem większych idei!

    OdpowiedzUsuń
  4. macie niebo na ziemi a wy biadolicie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spodziewajcie się nowych warunków, ponieważ na takie nie pozwolimy. Biorąc wzór z wyglądu dzielnic na drodze do Gogolina zwyczajnie, my Dobrzeniacy, na to się nie zgodzimy. Bronimy swojego, gminy i województwa. Pozdrawiam, Mateusz Młynek. Dobrzeniak.

    P.S.: Jeżeli samochód został uszkodzony, to może Pan podać zarządce dróg o odszkodowanie.

    OdpowiedzUsuń